'Saya Tak Pernah Minta Pelepasan Cukai' - Nora Danish

Susulan viral laporan media yang mendakwa Nora Danish meminta pelepasan cukai bagi menampung kos penampilan diri, Nora Danish tampil menafikan dakwaan itu melalui laman Instagramnya.

"Ini mesti ada salah penulisan mana-mana. Saya tidak pernah meminta pelepasan cukai, malah saya kata semua harus bayar cukai," katanya dalam ruangan komen di Instagramnya yang kini menerima banyak serangan dari netizen yang tidak berpuasa hati.

Kenyataan Nora Danish itu, turut dipertahankan oleh Rozy Danish.

"Nora never did gave a statement for a tax exemption. Irresponsible journalist/blogger need to correct their writings before we take a further action.

"Nora cuma suggested untuk increase the claims under cost makeup/makeup artiste payment dan lain-lain untuk penampilan diri.

"Mereka twisted Nora's statement to sell stories. Damages has been done. Soal tax dibuat main-main. Sekali lagi saya menegaskan Nora tidak pernah mengeluarkan statement itu," kata Rozy.

Menurut Sally Talib pula, Nora sendiri membayar cukai beratus ribu namun tidak pernah berkata demikian.

"Kita nak saman siapa keluarkan yang tak betul itu, jadi fitnah namanya. Masa interview itu ada 5-6 orang di situ," tegasnya.

Tidak ada komentar